Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2016 00:09 - Животи
Автор: dexeter Категория: Поезия   
Прочетен: 986 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вечер е навън обсипана с звезди,

И сянка не помръдва, а мен сън не ме лови.
Тихо е, спокойно и само вятъра ехти,
Смея се на ум, а душата ми крещи.

Затварям пак очи и всичко е пред мен,
Хиляди животи минават ден по ден.
В един съм принц, а в друг пътник заблуден,
Раждам се, умирам, но твърдо устремен.

Смениха се епохи, а надеждата една,
не живея аз напразно, имам си мечта,
да излъжа аз ужасно, своята съдба
и да ме срещне тя със сродната душа.

Дойде веднъж и каза тя,
Аз съм твоята съдба!
Уви, отиде си, не много след това
Се появи и поредната жена.

Всяка нещо ми остави,
Или пък си го забрави,
А аз каво направих ?
Взех, че списък си съставих.

Една венец от тръни ми дари,
В сърцето нож друга пък заби,
Трета сълзите ми за злато замени,
А от теб как ще ме боли ?

И ето скитам се в живота нов,
чудя се дали все още съм готов
като ловец тръгнал пак на лов
Да открие любовният си зов.



Тагове:   мечта,   мъка,   жена,   любов,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dexeter
Категория: Поезия
Прочетен: 13663
Постинги: 14
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930